Specyfikacja falownika L200
Pozycja | Specyfikacja generalna | ||
Stopień ochrony *1 | IP20 | ||
Metoda sterowania | Sterowanie przez Modulację Szerokości Impulsów (PWM) | ||
Częstotliwość impulsowania | 2kHz do 14kHz (nastawa fabryczna: 5kHz) | ||
Częstotliwość wyjściowa *4 | 0.5 do 400 Hz | ||
Dokładność zadawania częstotliwości |
Zadawanie cyfrowe: 0.01% częstotliwości maksymalnej Zadawanie analogowe: 0.1% częstotliwości maksymalnej (25 C ± 10 C) |
||
Rozdzielczość zadawanej częstot. |
Cyfrowo: 0.1 Hz; Analogowo: częstotliwość maksymalna/1000 |
||
Charakterystyka sterowania U/f | Sterowanie U/f stałomomentowe oraz zmiennomomentowe | ||
Dopuszczalne przeciążenie | 150% prądu znamionowego przez 1 minutę | ||
Czas przyspieszania/zwalniania | 0.01 do 3000 sekund, liniowo i po krzywej-S | ||
Sygnały wejściowe | Zadawa nie częstotliwości | Panel sterowniczy | Wartość ustawiana przyciskami Góra/Dół |
Potencjometr | Ustawienie analogowe | ||
Sygnał zewnętrzny | 0 do 10 VDC (impedancja wejściowa 10kW), 4 do 20 mA (imped-ancja wejściowa 250W), Potencjometr (1k do 2kW, 2W) | ||
FWD/ REV Bieg | Panel sterowniczy | Praca/Stop (Bieg w przód/tył zmieniany komendą) | |
Sygnał zewnętrzny | Bieg w przód/stop, bieg w tył/stop | ||
Wejścia binarne na listwie sterującej | FW (bieg w przód), RV (bieg w tył), CF1~CF4 (wielopoziomowa nastawa prędkości), JG (bieg próbny), DB (hamowanie), SET (nastawy dla drugiego silnika), 2CH (drugi zestaw czasów przyspieszania/zwalniania), FRS (wybieg silnika), EXT (zewnętrzna blokada), USP (zabezpieczenie przed samoczynnym uruchomieniem), SFT (blokada nastaw), AT (wybór sygnału analogowego), RS (reset), TH (zabezpieczenie termiczne), STA (start), STP (stop), F/R (bieg w przód/tył), PID (blokada PID), PIDC (PID reset), UP (motopotencjometr - góra), DWN (motopotencjometr - dół), UDC (zdalne czyszczenie danych), OPE (operator control), ADD (dodawanie częstotliwości), F-TM (zmiana źródła sterowania) | ||
Sygnały wyjściowe | Wyjścia binarne na listwie sterującej | RUN (sygnalizacja ruchu), FA1,2 (sygnał osiągnięcia/przekroczenia częstotliwości), OL (sygnalizacja przeciążenia prądem), OD (sygnalizacja przekroczenia sygnału uchybu), AL (sygnał alarmu), Dc (wykrycie odłączenia wejściowego sygnału analogowego), FBV (PID two-stage control output), NDc (wykrycie sygnału komunikacji sieciowej), LOG (wyjście binarne (wynik funkcji logicznej)) | |
Wyjścia analogowe | wyjście PWM; analogowe monitorowanie częstotliwości, analogowe monitorowanie prądu silnika, cyfrowe monitorowanie częstotliwości. | ||
Zaciski wyjściowe na listwie ALARM | aktywne kiedy wystąpuje blokada falownika i na wyświetlaczu prezenowany jest kod błędu (1C styki, normalnie otwarte bądź normalnie zamknięte) | ||
Pozostałe funkcje | Funkcja AVR, definiowana krzywa przyspieszania/zwalniania, ograniczenie częstotliwości wyjściowej (órna i dolna granica), 16 poziomów wielopoziomowej nastawy prędkości, dostrajanie częstotliwości poczatkowej, zmiana częstotliwości impulsowania (2 do 14 kHz), pasmo częstotliwości zabronionej, gain and bias setting, bieg próbny, ustawianie zabezpieczenia termicznego, retry function, historia błędów, 2 zestawy nastaw, sterowanie pracą wentylatora | ||
Funkcje zabezpieczeń | Nadprądowe, nadnapięciowe, podnapięciowe, przeciążeniowe, przed pracą przy zbyt wysokiej/niskiej temperaturze, błąd CPU, błąd pamięci, wykrycie zwarcia przy uruchomieniu, błąd komunikacji, termiczne (termistor silnika) | ||
Środowi sko pracy | Temperatura | Pracy: -10 do 40 C (*10) / Przechowywania: -25 do 70 C | |
Wilgotność | Wilgotność 20 do 90% (bez kondensacji pary) | ||
Drgania *12 | 5.9 m/s2 (0.6G), 10 do 55 Hz | ||
Położenie | Wysokość do 1,000 m. n.p.m. , wewnątrz (bez żrących gazów, kurzu, pyłów) | ||
Kolor obudowy | Niebieski (DIC 14 Wersja nr 436) | ||
Opcje | Zdalny panel sterowania, cyfrowy panel z funkcją kopiowania, ekranowane przewody łączeniowe, jednostka hamująca, rezystor hamujacy, dławik sieciowy, dławik silnikowy, filtry przeciwzakłóceniowe, przystosowanie do montażu na szynie DIN |