Falowniki L300P zasilane 3x400V
Model | Trójfazowe - HFE2 | |||||||
L300P-015-HFE2 | L300P-022-HFE2 | L300P-040-HFE2 | L300P-055-HFE2 | L300P-075-HFE2 | L300P-110-HFE2 | L300P-150-HFE2 | ||
Cena | kup teraz | kup teraz | kup teraz | kup teraz | kup teraz | kup teraz | kup teraz | |
Maksymalna moc współpracującego silnika [kW] | 1,5 | 2,2 | 4 | 5,5 | 7,5 | 11 | 15 | |
Znamionowe napięcie zasilania | 3-fazowe 380÷480V ±10%, f= 50/60Hz ±5% | |||||||
Znamionowe napięcie wyjściowe | 3-fazowe 380÷480V (w powiązaniu z napięciem zasilania) | |||||||
Znamionowy prąd wejściowy [A] | 4,2 | 5,8 | 9,5 | 13 | 18 | 24 | 32 | |
Znamionowy prąd wyjściowy [A] | 3,8 | 5,3 | 8,6 | 12 | 16 | 22 | 29 | |
Dopuszczalne przeciążenie prądowe | 120% prądu znamionowego przez 60s, 150% przez 0,5s. | |||||||
Moment hamujący (%)Mzn | Bez opornika | 50 | 20 | 10 | ||||
Z opornikiem | 200 | 140 | 100 | 55 | 50 | |||
Jednostką hamującą | - | |||||||
Hamowanie prądem stałym | Hamowanie prądem stałym rozpoczyna się po zwolnieniu silnika do częstotliwości hamowania dynamicznego. Parametry hamowania ustawiane są przy pomocy pulpitu cyfrowego (częstotliwość hamowania, czas oczekiwania do rozpoczęcia hamowania oraz siła hamowania) | |||||||
Wymiary [mm] | Szerokość | 150 | 210 | |||||
Wysokość | 245 | 260 | ||||||
Głębokość | 149 | 179 | ||||||
Masa [kg] | 3,5 | 5 |
Model | Trójfazowe - HFE2 | |||||
L300P-185-HFE2 | L300P-220-HFE2 | L300P-300-HFE2 | L300P-370-HFE2 | L300P-450-HFE2 | ||
Cena | kup teraz | kup teraz | kup teraz | kup teraz | kup teraz | |
Maksymalna moc współpracującego silnika [kW] | 18,5 | 22 | 30 | 37 | 45 | |
Znamionowe napięcie zasilania | 3-fazowe 380÷480V ±10%, f= 50/60Hz ±5% | |||||
Znamionowe napięcie wyjściowe | 3-fazowe 380÷480V (w powiązaniu z napięciem zasilania) | |||||
Znamionowy prąd wejściowy [A] | 41 | 47 | 63 | 77 | 94 | |
Znamionowy prąd wyjściowy [A] | 37 | 43 | 57 | 70 | 85 | |
Dopuszczalne przeciążenie prądowe | 120% prądu znamionowego przez 60s, 150% przez 0,5s. | |||||
Moment hamujący (%)Mzn | Bez opornika | 10 | ||||
Z opornikiem | - | |||||
Jednostką hamującą | 40- 200 | 35- 200 | 110- 170 | 90- 150 | 70- 120 | |
Hamowanie prądem stałym | Hamowanie prądem stałym rozpoczyna się po zwolnieniu silnika do częstotliwości hamowania dynamicznego. Parametry hamowania ustawiane są przy pomocy pulpitu cyfrowego (częstotliwość hamowania, czas oczekiwania do rozpoczęcia | |||||
Wymiary [mm] | Szerokość | 250 | 310 | 390 | ||
Wysokość | 390 | 540 | 550 | |||
Głębokość | 199 | 204 | 259 | |||
Masa [kg] | 12 | 20 | 30 |
Model | Trójfazowe - HFE2 | |||||
L300P-550-HFE2 | L300P-750-HFE2 | L300P-900-HFE2 | L300P-1100-HFE2 | L300P-1320-HFE2 | ||
Cena | kup teraz | kup teraz | kup teraz | kup teraz | kup teraz | |
Maksymalna moc współpracującego silnika [kW] | 55 | 75 | 90 | 110 | 132 | |
Znamionowe napięcie zasilania | 3-fazowe 380÷480V ±10%, f= 50/60Hz ±5% | |||||
Znamionowe napięcie wyjściowe | 3-fazowe 380÷480V (w powiązaniu z napięciem zasilania) | |||||
Znamionowy prąd wejściowy [A] | 116 | 149 | 176 | 215 | 253 | |
Znamionowy prąd wyjściowy [A] | 105 | 135 | 160 | 195 | 230 | |
Dopuszczalne przeciążenie prądowe | 120% prądu znamionowego przez 60s, 150% przez 0,5s. | |||||
Moment hamujący (%)Mzn | Bez opornika | 10 | ||||
Z opornikiem | - | |||||
Jednostką hamującą | 60- 100 | 45- 70 | 40- 60 | 30- 50 | 25- 40 | |
Hamowanie prądem stałym | Hamowanie prądem stałym rozpoczyna się po zwolnieniu silnika do częstotliwości hamowania dynamicznego. Parametry hamowania ustawiane są przy pomocy pulpitu cyfrowego (częstotliwość hamowania, czas oczekiwania do rozpoczęcia | |||||
Wymiary [mm] | Szerokość | 390 | 390 | 480 | ||
Wysokość | 550 | 700 | 740 | |||
Głębokość | 259 | 279 | ||||
Masa [kg] | 30 | 60 | 80 |